حامد جوکار
مضراب در مضراب
Mezrab dar Mezarab
Hamed Jokar
در مورد این اثر به قلم داریوش پیرنیاکان میخوانیم: «این مجموعه تلاشی است از سوی هنرمندی جوان که ارزش کار گذشتگان را پیش چشم دارد و به بازنوازی آنها همت گماشته است. ارزش و ارجمندی کارِ حامد جوکار از دو جهت قابل تأمل است: نخست بازنوازی دو مکتب متفاوت در تارنوازی موسیقی دستگاهی ـ ردیفی، یعنی مکتب آقاحسینقلی و مکتب علی اکبر شهنازی؛ و دیگر پرهیز از شهرت کاذب و مرعوبِ شیوههای غالب و رایج نشدن». این مجموعه در دستگاه شور، ماهور، سه گاه و آواز بیات ترک اجرا شده است.
دستگاه شور 1 Dastgah-e Shur 1 |
دستگاه شور 2 Dastgah-e Shur 2 |
دستگاه ماهور 1 Dastgah-e Mahur 1 |
دستگاه ماهور 2 Dastgah-e Mahur 2 |
دستگاه ماهور 3 Dastgah-e Mahur 3 |
دستگاه سه گاه 1 Dastgah-e Segah 1 |
دستگاه سه گاه 2 Dastgah-e Segah 2 |
دستگاه سه گاه 3 Dastgah-e Segah 3 |
آواز بیات ترک 1 Avaz-e Bayat-e Turk 1 |
آواز بیات ترک 2 Avaz-e Bayat-e Turk 2 |
آواز بیات ترک 3 Avaz-e Bayat-e Turk 3 |
آواز بیات ترک 4 Avaz-e Bayat-e Turk 4 |
آواز بیات ترک 5 Avaz-e Bayat-e Turk 5 |
آواز بیات ترک 6 Avaz-e Bayat-e Turk 6 |
آواز بیات ترک 7 Avaz-e Bayat-e Turk 7 |
آواز بیات ترک 8 Avaz-e Bayat-e Turk 8 |
آواز بیات ترک 9 Avaz-e Bayat-e Turk 9 |
آواز بیات ترک 10 Avaz-e Bayat-e Turk 10 |
آواز بیات ترک 11 Avaz-e Bayat-e Turk 11 |
ارسال شده به تاریخ 4 اردیبهشت 1393