کنسرت گروه بازار و دوستان EVENTS

کنسرت گروه بازار و دوستان

همانگونه که از نام آن مشخص است، گروهی که آزیتا حمیدی (آهنگساز و هارپ نواز فقید) و بیورن مه یر (باس نواز و آهنگساز سوئدی) بیش از ده سال پیش تشکیل دادند، بازار ی است از ایده های موسیقایی رنگارنگ از فرهنگ های گوناگون. طرح آخرین آلبوم گروه (باغ سکوت) که حدود چهار سال پیش شکل گرفت، با دو اجرای زنده در تهران (1390) بارور شد و سال گذشته نیز مراحل نهایی ضبط استودیویی آن آغاز شد. اما مبارزه چند ساله آزیتا با بیماری سرطان بی ثمر ماند و ضبط مجموعه بخاطر وخامت حال او متوقف شد و متاسفانه در آذر ماه سال 91 نیز دار فانی را وداع گفت.

امسال اعضای گروه بازار به همراه پنج هنرمند میهمان در روزهای 4 و 5 بهمن در تالار سوره و تالار اندیشه (واقع در حوزه هنری) با اجرای باغ سکوت و بداهه نوازی، یاد آزیتا حمیدی را گرامی خواهند داشت.

گروه بازار عبارتند از:
بیورن مه یر (باس و هم آوا/سوئد)، کاسپار راست (کوبه ای/سوئیس)، امیلیا آمپر (نیکل هارپا و هم آوا/سوئد)، رضا عسگرزاده (دودوک/ایران)، کوروش بابایی (ایران/کمانچه)، کارلو نیدرهاوزر (ویلنسل/سوئیس)، میرتا آمستاد (هم آوا/سوئیس)، دان لی (کلارینت/سوئیس)

در این دو اجرا هنرمندان مطرح دیگری از جمله پیمان یزدانیان (پیانو)، علی بوستان (سه تار/شورانگیز)، مصطفی محمودی (آواز)، شهرام غلامی (عود) و پیتر سلیمانی پور (ساکسوفن) نیز آنها را همراهی خواهند کرد.

برنامه اجراها بدین قرار است:
4 بهمن ساعت 19.30 (تالار سوره)
گروه بازار با حضور هنرمندان میهمان: علی بوستان (سه تار/شورانگیز)، مصطفی محمودی (هم آوا) و پیتر سلیمانی پور (ساکسوفن)
5 بهمن ساعت 19.30 (تالار اندیشه)
گروه بازار با حضور هنرمندان میهمان: پیمان یزدانیان (پیانو)، مصطفی محمودی (هم آوا) و شهرام غلامی (عود)

آدرس: خیابان سمیه، تقاطع حافظ، مجموعه حوزه هنری

قیمت بلیط: 350.000 ریال، 400.000 ریال، 450.000 ریال، 500.000 ریال، 600.000 ریال

رزرو بلیط: با شماره 22221873 تماس گرفته و یا نام کامل، تاریخ مورد نظر، تعداد و نوع بلیط و شماره تماس خود را به آدرس ایمیل ticket@hermesrecords.com ارسال فرمایید.

فروش اینترنتی: از تاریخ 25 دی ماه از طریق تارنمای www.sigozar.com آغاز می شود.

ارسال شده به تاریخ 3 بهمن 1392
رویدادهای بیشتر MORE MUSIC EVENTS
پیشنهاد سازباز SAAZBUZZ SUGGESTS