شهر من منتظر باش SAAZBUZZ

شهر من منتظر باش

پالتی‌ها این بار روی صحنه چه خواهند کرد؟
نازنین نصیری

گروه پالت سال ۹۴ را با سر و صداهای بسیاری شروع کرد و طی این دو ماه حتی گاهی باعث شگفتی مخاطبان موسیقی شد. سروصداهایی که طرفداران‌شان را به وجد آورد و آن‌ها نشان دادند فراتر از موسیقی به تعامل این گروه جوان با مخاطبان‌شان نیز بسیار علاقه‌مند هستند. اتفاق مهمی که متاسفانه توسط خیلی از هنرمندان نادیده گرفته می‌شود.
گروه پالت کلیپ متفاوت سال تا سال را به عنوان عیدی در روزهای پایانی سال منتشر کرد و با استقبال بسیار خوبی نیز در فضای دیجیتال مواجه شد. موفقیت بی‌نظیر کنسرت ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران که بلیط‌های آن در کم‌تر از یک ساعت تمام شد و تقریباً تمامی حاضران در کنسرت با شور و هیجان از آن دو شب یاد می‌کنند٬ این گروه آلبوم شهر من بخند را در عمارت مسعودیه با حضور نزدیک به دو هزار نفر از طرفداران‌شان رونمایی کردند. پالتی‌ها در روز رونمایی از طرفداران‌شان خواستند این بار آن‌ها به پالت امضا بدهند و روی کاورهای آلبوم جدید یادگاری بنویسند٬ درخواستی که چهار تابلوی بزرگ پر از امضا و یادگاری برای پالتی‌ها ساخت و از همه مهم‌تر لبخند بر لب‌های طرفداران‌شان نشاند. آلبوم جدید با دوازده قطعه‌ی شنیدنی در حال و هوای نسبتاً متفاوتی از آلبوم اول این گروه قرار دارد و این را می‌توان از کامنت‌ها و ریویوهای طرفداران‌شان هم در شبکه‌های اجتماعی متوجه شد.
حالا گروه پالت اعلام کرده که کنسرت‌های شهر من بخند شروع شده و روزهای ۳ و ۴ و ۵ همین خردادماه در تالار وحدت روی صحنه می‌روند تا با مخاطبان‌شان٬ که اتفاقاً این روزها ترکیب جالبی از تیپ‌ها و سلیقه‌های مختلف هستند٬ هم‌صدا شوند. بعد از این نیز کنسرت‌های گروه در شهرهای دیگر ایران و خارج از کشور ادامه خواهد داشت.
باید دید این بار پالتی‌ها چه رکوردی می‌زنند و روی صحنه با آلبوم جدیدشان چه خواهند کرد. آیا پایان سال نود و چهار٬ یک تقویم شیرین و خاطره‌انگیز منتظر پالت و پالت‌دوستان خواهد بود؟

عکس از آرش عاشوری‌نیا

ارسال شده به تاریخ 30 اردیبهشت 1394
پیشنهاد سازباز SAAZBUZZ SUGGESTS