کنسرت کوارتت سبو EVENTS

کنسرت کوارتت سبو

فرهنگسرای نیاوران – سالن خلیج فارس
 جمعه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
ساعت ۲۱:۰۰
خرید بلیت: www.tiwall.com
: جو برگر میره
: آندریاس نادسراد
: سهیل شایسته
: ادیب قربانی

Myhre نوازنده‌ی کنترباس اهل کشور نروژ، از چهره‌های شناخته شده‌ی موسیقی جز اسکاندیناوی می‌باشد. وی سابقه‌ی همکاری با ترومپت نواز شهیر نروژی نیلز پتر مولوار را دارد و به عنوان نوازنده‌ی باس در دو آلبوم اخیر نیلز پتر مولوار حضور داشته است، و موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین آلبوم جز سال برای آلبوم Buoyancy به همراه مولوار شده است. وی همچنین نوازنده‌ی کنترباس تریو Splash Girls می‌باشد و ۵ آلبوم با این گروه منتشر کرده است.

Andreas Lønmo Knudsrød نوازنده‌ی درامز اهل کشور نروژ، از مدرسان دانشگاه موسیقی اسلو می‌باشد وی با گروه‌های متعددی همکاری دارد که از جمله‌ی آنها میتوان به گروه Splash Girls اشاره کرد.

سهیل شایسته‌، نوازنده‌ ویولن سابقه‌ی نوازندگی در ارکستر فیلارمونیک و ارکستر مجلسی تهران را در کارنامه‌ی خود دارد. او در سال ۱۳۹۲ به همراه ادیب قربانی، آنسامبل آدیوس را تشکیل داد و اجراهای موفقی از رپرتوار موسیقی معاصر، تانگو و جَز را با این گروه تجربه کرد، که از جمله‌ی آنها می‌توان به شب پیاتزولا و شب قصه‌گویان اشاره نمود. او تجربه‌ی اجرا و ضبط آلبوم با ترومپت نواز شهیر نروژی نیلز پتر مولوار و درامر سوییسی سامویل روهرر را دارد. وی به همراه آنسامبل آدیوس با ساکسوفونیست مطرح اروپایی اِنزو فاواتا و گیتاریست ایتالیایی مارچِلو پِگین چند اجرا داشته و یک آلبوم در دست انتشار دارد.

ادیب قربانی، نوازنده‌ی پیانو و آهنگساز، سابقه‌ی همکاری با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و ارکستر کامه راتا به عنوان نوازنده را در کارنامه‌ی خود دارد و همچنین به عنوان آهنگساز با کارگردان های مطرح تئاتر و سینما از جمله علی رفیعی همکاری داشته است. وی به اتفاق سهیل شایسته تجربه‌ی همکاری، اجرا و ضبط آلبوم با نوازندگان شناخته‌ی شده‌ی بین المللی از جمله نیلز پتر مولوار، سامویل روهرر، انزو فاواتا و مارچلو پگین را دارد و دو آلبوم برای امسال در دست انتشار دارد.

ارسال شده به تاریخ 27 فروردین 1396
رویدادهای بیشتر MORE MUSIC EVENTS
پیشنهاد سازباز SAAZBUZZ SUGGESTS