کنسرت بداهه نوازی پیانو جیووانی گوئیدی EVENTS

کنسرت بداهه نوازی پیانو جیووانی گوئیدی

 فرهنگسرای نیاوران – سالن خلیج فارس |  دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ – سه‌شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ | ساعت ۲۱:۰۰
: جیووانی گوئیدی

ورود جیووانی گوئیدی (متولد ۱۹۸۵) به عرصه موسیقی جز به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد. او علی‌رغم داشتن پیشینه در حوزه موسیقی کلاسیک، به علت کنجکاوی در کارگاه‌های آموزشی Enrico Rava  -برجسته ترین موسیقیدان جز ایتالیا- شرکت می‌کند و این ترومپت‌نواز کهنه‌کار استعداد شگرفی در او و بداهه‌نوازی‌اش می‌یابد.

دیری نمی‌گذرد که جیووانی ۲۰ ساله را وارد یکی از گروه‌های خود (Rava New Generation) می‌کند و به یکباره با انتشار دو آلبوم در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ به ستاره جدید در میان پیانیست‌های جز اروپا تبدیل می‌شود.

استعداد جیووانی در نقش نوازنده پیانو در دو آلبومی که توسط مانفرد آیشر (بنیانگذار شرکت ای‌سی‌ام و تهیه‌کننده بی‌بدیل موسیقی پیشرو جهان) از Enrico Rava  تهیه و منتشر شده بود، توجه این تهیه‌کننده بزرگ را نیز جلب کرد و به او پیشنهاد تهیه اثری مستقل از او را داد و در سال ۲۰۱۳، در حالی که گوئیدی تنها ۲۸ سال سن داشت، اولین آلبوم خود را در قالب تریو با عنوان City of Broken Dreams توسط این شرکت معظم منتشر کرد.

دو سال بعد، آلبوم دوم تریو جیووانی گوئیدی با عنوان This is the Day توسط ای‌سی‌ام منتشر و بلافاصله جزو پرفروش‌های موسیقی جز اروپا شد.

گوئیدی ۳۱ ساله در بزرگ‌ترین جشنواره‌های جز جهان از جمله Umbria Jazz، Zurich Nu Jazz، North Sea Jazz Festival، San Francisco Jazz Festival، Molde Jazz Festival، Bologna Jazz و کشورهای آرژانتین، برزیل، آمریکا، آلمان، فرانسه، ایرلند، کره جنوبی، چین، انگلستان و ایتالیا اجرا داشته است.

حضور او در ایران نخستین اجرای جیووانی گوئیدی در منطقه بزرگ شرق اروپا، آسیای مرکزی و خاورمیانه خواهد بود. پس از بازگشت از تهران، سومین آلبوم جیووانی نیز توسط شرکت ای‌سی‌ام با عنوان Ida Lupino روانه بازار خواهد شد.

خرید بلیت: www.tiwall.com

ارسال شده به تاریخ 24 مرداد 1395
رویدادهای بیشتر MORE MUSIC EVENTS
پیشنهاد سازباز SAAZBUZZ SUGGESTS