نشست(شنیداری) نیو مدیا شماره یازده | سهراب معتبر و صبا علیزاده EVENTS

نشست(شنیداری) نیو مدیا شماره یازده | سهراب معتبر و صبا علیزاده

نشست(شنیداری) نیو مدیا شماره یازده | سهراب معتبر و صبا علیزاده | بازآرایی شنیداری
پنج شنبه، بیست و دوم مردادماه نود و چهار – ساعت ۷:۳۰ تا ۹

در مرداد نود و چهار جامعه‌ی نیو مدیا بر صدا تمرکز دارد و با برگزاری چند نشست شنیداری سعی دارد گوشه‌ای از فعالیت هایی فردی و جمعی هنرمندان را در این حیطه معرفی کند.
بازآرایی شنیداری، صبا علیزاده و سهراب معتبر را در یک اجرا/ گفتگو در مجموعه‌ی لاجوردی کنار هم می‌نشاند تا از پروژه‌ها و آثار جدیدشان صحبت کرده در انتها مشترکا قطعهی کوتاهی را اجرا کنند.

صبا علیزاده متولد ۱۳۶۲ تهران، ابتدا در دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد به تحصیل رشته‌ی عکاسی در مقطع کارشناسی پرداخت و سپس برای ادامه تحصیل به دانشگاه هنر کالیفرنیا آمریکا رفت و در مقطع کارشناسی ارشد رشته Sound Art فارغ التحصیل شد.
وی در نمایشگاه‌های متعددی در ایران و خارج از کشور شرکت داشته، که از جمله آن می‌توان به «رد پا»، گالری راه ابریشم در سال ۱۳۹۳ و «هنر ایران، اکنون» در موسسه بین‌المللی هنرهای پاریس در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد. هم چنین علیزاده در سال ۱۳۹۱ نمایشگاهی انفرادی با عنوان «نور و خاک» را در گالری راه ابریشم تهران برپا داشته است.
سهراب معتبر متولد ۱۳۶۲ در تهران
سهراب معتبر فعالیت هنری خود را با نواختن گیتار الکتریک و گیتار باس در گروه‌های راک ایرانی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۲ برای یادگیری نواختن گیتار در سبک جز، وارد کنسرواتوار موسیقی تهران شد و از سال سوم کنسرواتوار به آموختن آهنگسازی ‍‍‍‍پرداخت.
وی در زمینه آهنگسازی به یادگیری اصول موسیقی معاصر غرب و هم چنین آهنگسازی موسیقی الکترونیک پرداخت. برای این منظور به کنسرواتوار لاهه هلند رفت و به طور تخصصی به مطالعه موسیقی کامپیوتری مشغول شد. در این زمان بیشتر آثار معتبر از بستر مفاهیم ریاضیات و ترکیب آن با اصوات دیجیتال نشأت می گیرد. معتبر در سال ۱۳۹۳ از این کنسرواتوار فارغ التحصیل شده و اکنون در حال تحصیل در انستیتوی سونولوژی در مقطع ارشد است. از اجراها و آثار وی می توان به سالانه هنر دیجیتال تهران -تادااکس- و برنامه gen.er.a.trix اشاره نمود.

ارسال شده به تاریخ 20 مرداد 1394
رویدادهای بیشتر MORE MUSIC EVENTS
پیشنهاد سازباز SAAZBUZZ SUGGESTS